Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

INFORMACJA

 

W dniu 28 sierpnia 2025 r. (czwartek)

ze względu na uroczystość pogrzebową

Ś.P. Arnolda Wesołowskiego

Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim

będzie czynny do godziny 13:30.

 

Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim

                                                                     Alicja Wójcik

Nowy okres świadczeniowy

– wnioski w wersji papierowej od 1 sierpnia, w wersji online od 1 lipca

Szanowni Państwo,

w związku z nowym okresem ustalania uprawnień do świadczeń, uprzejmie informujemy, że od 1 sierpnia 2025 r. można składać wnioski w wersji papierowej o świadczenia rodzinne i świadczenia z funduszu alimentacyjnego na okres zasiłkowy 2025/2026.

Wnioski te będą przyjmowane w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej
 w Piotrkowie  Kujawskim:

- poniedziałek, środa, czwartek w godzinach od 9oo do 13oo,

- wtorek w godzinach od 1230 do 1630.            

 W piątek wniosków nie przyjmujemy.

Ograniczenia czasowe związane są z koniecznością aplikowania wniosków do systemu informatycznego celem dalszej weryfikacji.

Jednocześnie informujemy, że od 1 lipca można składać wnioski elektronicznie, na wskazane wyżej świadczenia, za pomocą portalu informacyjno – usługowego Emp@tia (empatia.mpips.gov.pl).

Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społeczne ogłasza nabór wniosków w ramach resortowego programu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego edycja 2026.

Głównym celem Programu jest wprowadzenie usług asystencji osobistej jako formy ogólnodostępnego wsparcia w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym.

Adresatami Programu są:

  1. dzieci od ukończenia 2. roku życia do ukończenia 16. roku życia posiadające orzeczenie o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami w pkt 7 i 8 w orzeczeniu o niepełnosprawności – konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji oraz
  2. osoby z niepełnosprawnościami posiadające orzeczenie:
  1. o znacznym stopniu niepełnosprawności albo
  2. o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności albo
  3. traktowane na równi z orzeczeniami wymienionymi w lit. a i b, zgodnie z art. 5 i art. 62 ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Na realizację Programu Minister Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przeznaczył kwotę 1.103 873,00 zł.

Zalacznik-nr-7-do-Programu-AOON-JST-2026_karta-zgloszenia.pdf, Ilość pobrań: 1661 – 106,64 KB

STYPENDIA / ZASIŁEK SZKOLNY

Stypendium szkolne dla uczniów w roku szkolnym 2025/2026

Podstawa prawna:

  1. Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty
  2. Uchwała Rady Miejskiej w Piotrkowie Kujawskim Nr XIX/106/2020 z dnia 28 września 2020 r. w sprawie Regulaminu udzielenia pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Piotrków Kujawski oraz udzielenia upoważnienia Kierownikowi Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim do prowadzenia postępowania w sprawach o świadczenia pomocy materialnej o charakterze socjalnym.

Stypendium szkolne przysługuje:

1) uczniom szkół publicznych, niepublicznych i niepublicznych szkół artystycznych
o uprawnieniach publicznych szkół artystycznych oraz słuchaczom kolegiów pracowników służb społecznych – do czasu ukończenia kształcenia, nie dłużej jednak niż do ukończenia 24 roku życia;

2) wychowankom publicznych i niepublicznych ośrodków rewalidacyjno-wychowawczych
– do czasu ukończenia realizacji obowiązku nauki.

Stypendium szkolne może otrzymać uczeń znajdujący się w trudnej sytuacji materialnej, wynikającej z niskich dochodów na osobę w rodzinie, w szczególności gdy w rodzinie tej występuje: bezrobocie, niepełnosprawność, ciężka lub długotrwała choroba, wielodzietność, brak umiejętności wypełniania funkcji opiekuńczo-wychowawczych, alkoholizm lub narkomania, a także gdy rodzina jest niepełna lub wystąpiło zdarzenie losowe. Stypendia szkolne oraz zasiłki szkolne przyznawane są uczniom zamieszkałym na terenie Miasta i Gminy Piotrków Kujawski.

Kryterium dochodowe, o którym mowa w ustawie o pomocy społecznej( art.8 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej ( Dz. U. z 2024 r. poz. 1283 z późn. zm.) – obecnie jest to 823,00 zł netto na osobę w rodzinie. Dochód ten oblicza się sumując wszystkie dochody rodziny (wynagrodzenie, zasiłek dla bezrobotnych, rentę/emeryturę, dochód z gospodarstwa rolnego – 459,00 zł mies. od 1 ha przeliczeniowego, świadczenia z pomocy społecznej, świadczenia rodzinne, dodatek mieszkaniowy i inne) za miesiąc poprzedzający miesiąc złożenia wniosku. Łączny dochód rodziny dzieli się przez liczbę członków rodziny.
W przypadku utraty dochodu, należy złożyć dokument potwierdzający utratę dochodu oraz jego wysokość.

Druk o przyznanie stypendium szkolnego można uzyskać w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim lub można pobrać ze strony internetowej: bip.mgops.piotrkowkujawski.pl.

Wypełniony wniosek wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim w terminie
od 1 do 15 września 2025 roku.

Dokumenty , które należy dołączyć do wniosku w zależności od sytuacji rodziny:

1) zaświadczenia lub oświadczenia o uzyskanych dochodach netto (wynagrodzenie za pracę, emerytura, renta inwalidzka lub rodzinna) przez poszczególnych członków wspólnego gospodarstwa domowego z miesiąca poprzedzającego złożenie wniosku tj. za miesiąc sierpień 2025 r.

2) w przypadku osób bezrobotnych: a) zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy - zaświadczenie lub oświadczenie o posiadaniu statusu osoby bezrobotnej i wysokości otrzymywanego zasiłku dla bezrobotnych (w przypadku jego otrzymywania) w miesiącu poprzedzającym złożenie wniosku, b) osoby nie zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy - pisemne oświadczenie o nie wykonywaniu zatrudnienia;

3) informację o wysokości otrzymywanych alimentów;

4) potwierdzenie dochodów netto z prowadzenia działalności gospodarczej z miesiąca poprzedzającego złożenie wniosku (w przypadku zawieszenia ww. działalności załączyć dokument potwierdzający ten fakt);

5) zaświadczenie lub oświadczenie o wysokości otrzymywanych świadczeń rodzinnych
za miesiąc poprzedzający złożenie wniosku;

6) nakaz płatniczy właściwego organu gminy/miasta o wielkości gospodarstwa rolnego wyrażonej w hektarach fizycznych i przeliczeniowych ogólnej powierzchni gospodarstwa rolnego oraz dokument potwierdzający opłacanie składek do KRUS.

7) pisemne oświadczenie o uzyskanych innych dochodach netto w miesiącu poprzedzającym złożenie wniosku.

8) zaświadczenie ze szkoły ponadpodstawowej potwierdzające uczęszczanie dziecka do szkoły.

Stypendium szkolne może być udzielone w formie:

1) całkowitego lub częściowego pokrycia kosztów udziału w zajęciach edukacyjnych,  w tym wyrównawczych, wykraczających poza zajęcia realizowane w szkole w ramach planu nauczania, a także udziału w zajęciach edukacyjnych realizowanych poza szkołą dotyczących:

- zakupu podręczników, lektur szkolnych, encyklopedii, słowników, programów komputerowych i innych pomocy edukacyjnych (gry edukacyjne, modele edukacyjnych, tablice interaktywne
i multimedialne, zestawy badawcze);

- zakupu przyborów i pomocy szkolnych, tornistrów, plecaków, toreb sportowych, stroju
na zajęcia wychowania fizycznego;

 - zakupu sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, tabletów, notebooków, pendrive, oprogramowań programów edukacyjnych i naukowych, drukarek, tuszy i tonerów
do drukarek, papieru ksero, biurka, krzesła do biurka, lampki na biurko;

-  zakupu okularów i soczewek korekcyjnych;

- zakupu stroju galowego oraz mundurów;

- zakupu przyborów do nauki zawodu lub odbycia praktyk (w tym ubioru roboczego);

- zakupu sprzętu sportowego i odzieży sportowej (dres sportowy, skarpety sportowe, bluza sportowa, bluzka sportowa, spodnie sportowe, spodenki sportowe, koszula sportowa, koszulka sportowa, t-shirt, getry, leginsy, strój kąpielowy, czepek, okulary pływackie, klapki na basen);

- pokrycia kosztów opłat w wycieczkach szkolnych, „zielonych szkołach", wyjściach (wyjazdach) do kin, teatrów, muzeów, obozów naukowych, imprez organizowanych przez szkołę;

-pokrycia kosztów opłat za udział w zajęciach nauki języków obcych lub zajęciach edukacyjnych i sportowych (zajęć muzycznych, tanecznych, plastycznych, kółek tematycznych, logopedycznych, wyrównawczych, opłata za korzystanie z pływalni) oraz zakup sprzętu do nauki gry na instrumencie;

- pokrycia opłat za dojazdy do i ze szkoły, za pobyt w internacie, jeśli nie są finansowane  dodatków do zasiłku rodzinnego.

- pokrycie kosztów abonamentu internetowego /od września 2025 r. do czerwca 2026 r./

2) pomocy rzeczowej o charakterze edukacyjnym, w tym zakup podręczników, lektur szkolnych i książek niezbędnych do procesu edukacyjnego oraz przyborów szkolnych.

3) całkowitego lub częściowego pokrycia kosztów związanych z pobieraniem nauki poza miejscem zamieszkania przez uczniów szkół ponadpodstawowych oraz słuchaczy kolegiów.

Stypendium szkolne przyznawane jest w formie częściowej lub całkowitej refundacji poniesionych kosztów i udokumentowanych zakupów i opłat, na podstawie dokumentów potwierdzających poniesienie tych kosztów, w tym na podstawie oryginałów rachunków, faktur oraz imiennych dokumentów. W związku z tym istnieje konieczność zbierania imiennych rachunków i faktur ( wystawionych na Wnioskodawcę) za poniesione koszty na cele edukacyjne dla ucznia. Stypendium wypłacone będzie pod warunkiem przedłożenia i rozliczenia tych dokumentów.

Oczekiwany termin dostarczenia dokumentów potwierdzających w/w wydatki do stypendium szkolnego to:

- w I sem. roku szkolnego 2025/2026 – do 15 grudnia 2025 r. / faktury za okres lipiec -grudzień 2025 r./

- w II sem. roku szkolnego 2025/2026 – do 15 czerwca 2026 r. / faktury za okres styczeń - czerwiec 2026 r./

ZASIŁEK SZKOLNY : może być przyznany niezależnie od otrzymywanego stypendium w przypadku zaistnienia zdarzenia losowego powodującego przejściowo trudną sytuację materialną ucznia – przykładowo: choroba, śmierć, kradzież, pożar lub inne zdarzenie nadzwyczajne i nieprzewidywalne. Wniosek należy składać w terminie nie dłuższym niż dwa miesiące od wystąpienia zdarzenia losowego. Do wniosku o zasiłek szkolny należy dołączyć dokumenty potwierdzające zaistnienie zdarzenia losowego.

 

Wszystkich ubiegających się o stypendium szkolne prosi się o składanie kompletnej dokumentacji oraz podawanie aktualnych numerów telefonów.

Załączniki

 

 

Ogłoszenie - pomoc żywnościowa

      Informujemy, iż artykuły żywnościowe dla osób najbardziej potrzebujących w ramach Programu Fundusze Europejskie na Pomoc Żywnościową 2021-2027- Podprogram 2024 będą wydawane w dniu 6 sierpnia 2025 r.   w godzinach od 12:00 do 15:00 w siedzibie   Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim, ul. Słoneczna 32. 

Pomoc kierowana jest dla osób znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej, dopuszczającej korzystanie            z pomocy społecznej z powodów wskazanych w art. 7 ustawy o pomocy społecznej, których dochód na osobę nie przekracza kwoty:

- 2.676,50 zł. (netto) w przypadku osoby samotnie gospodarującej,

- 2.180,95 zł. (netto) w przypadku rodziny.

Prosimy osoby, które są zainteresowane otrzymaniem żywności z Programu Fundusze na Pomoc Żywnościową 2021-2027 Podprogram 2024 o zgłaszanie się do pracowników socjalnych w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim w celu ustalenia sytuacji dochodowej i zakwalifikowanie               do otrzymania powyższej pomocy.

Osoby zainteresowane zobowiązane są do wypełnienia oświadczenia o dochodzie rodziny netto za miesiąc poprzedzający złożenie oświadczenia.

FEPŻ_naklejka_zakup_współfinansowany_2.jpeg (31 KB)

INFORMACJA

O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim

 

Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze na głównego księgowego  w  Miejsko-Gminnym  Ośrodku  Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim wybrana została Pani Anna Majer zamieszkała Szalonki.

 

Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Kandydatka na w/w stanowisko spełniła wszystkie warunki określone  w ogłoszeniu
o naborze oraz wykazała się wiedzą niezbędną do pracy na tym stanowisku.

 

 

                                                                                        Kierownik
                                                                                        Miejsko-Gminnego Ośrodka
                                                                                        Pomocy Społecznej
                                                                                        w Piotrkowie Kujawskim
                                                                                        Alicja Wójcik

 

Lista Kandydatów

spełniających wymagania formalne na wolne stanowisko urzędnicze – główny księgowy
w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim.

 

Informuje, że w wyniku wstępnej selekcji na w/w stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się kandydaci spełniający wymagania formalne określone
w ogłoszeniu:

1. Anna Majer zamieszkała Szalonki.

2. Krzysztof Tokarski zamieszkały Inowrocław.

Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dniu 23 lipca 2025 roku (środa) o godzinie 12.00 w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim.

 

 

                                                                                      

                                                                                Kierownik
                                                                                Miejsko-Gminnego Ośrodka
                                                                                Pomocy Społecznej
                                                                                w Piotrkowie Kujawskim
                                                                                Alicja Wójcik

 

 

 

ZARZĄDZENIE NR 5/2025

Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim

z dnia 21 lipca 2025 r.

 

w sprawie powołania komisji konkursowej do wyboru kandydata na wolne stanowisko urzędnicze głównego księgowego w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim.

 

Na podstawie art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz.1135) zarządzam co następuje:

 

§ 1. Powołuję komisję konkursową w składzie:

  1. Przewodniczący – Jolanta Zalesińska
  2. Zastępca Przewodniczącego – Alicja Wójcik
  3. Członek – Sylwia Wilińska
  4. Członek – Jolanta Wilińska

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

                                                                          

                                                                                    Kierownik
                                                                                    Miejsko-Gminnego Ośrodka
                                                                                    Pomocy Społecznej
                                                                                    w Piotrkowie Kujawskim
                                                                                    Alicja Wójcik

 

 

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 

 

Piotrków Kujawski, dnia  1 lipca 2025 roku

 

 

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 

Na podstawie art 11 i art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim ul. Słoneczna 32, 88-230 Piotrków Kujawski

                                 

                                       ogłasza konkurs na wolne stanowisko urzędnicze

I. Nazwa stanowiska pracy: Główny księgowy

II. Opis stanowiska urzędniczego:

główny księgowy – pracownik samorządowy w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim, który jest zaliczany do sektora finansów publicznych i zapewnia realizację zadań głównego księgowego.

 

wymiar czasu pracy: 1 etat (tj. 40 godzin tygodniowo, w poniedziałek, środę, czwartek
w godzinach 7.30 – 15.30; we wtorek w godzinach 7.30 – 17.00 i w piątek w godzinach 7.30
-14.00),

liczba stanowisk pracy: 1 stanowisko,

rodzaj umowy: umowa o pracę na podstawie przepisów Kodeksu pracy oraz ustawy
o pracownikach samorządowych, pierwsza umowa zostanie zawarta na czas określony
– z możliwością zawarcia kolejnej na czas nieokreślony.

Planowany termin zatrudnienia – 01.10.2025 r.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych w miesiącu  poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze tj. za czerwiec 2025 r.,  jest niższy niż 6%.

III. Niezbędne wymagania od kandydatów:

Osoba ubiegająca się o stanowisko głównego księgowego musi spełniać niezbędne wymagania ( na podst. art. 54 ustawy o finansach publicznych Dz.U. z 2024 r., poz..1530 ze zm.):

  1. posiada obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia
    21 listopada 2008 r., o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135),
  2. ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
  4. posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,
  5. posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku głównego księgowego i spełnia minimum jeden z poniższych warunków:

    a)ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,

    b)ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,

    c)jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,

    d)posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów,
  6. cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  7. jej stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na stanowisku głównego księgowego.

 

 W przypadku osób ubiegających się o stanowisko głównego księgowego będzie
     preferowane spełnienie następujących dodatkowych wymagań:

  1. znajomość regulacji prawnych z zakresu: finansów publicznych, rachunkowości, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, kodeksu pracy, przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, przepisów dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy
    – prawo zamówień publicznych, klasyfikacji budżetowej, zakładowego funduszu świadczeń socjalnych, przepisów dotyczących naliczania wynagrodzeń w jednostkach samorządu terytorialnego.
  2. Znajomość programów:

- Firmy GROSZEK: Księgowość Budżetowa i Planowanie, Kadry i Płace, Rejestr  
   VAT;  Płatnik, SJO BESTIA, PAKIET MS Office (Word, Exel)

  1. Umiejętność pracy własnej.
  2. Umiejętność pracy w zespole.
  3. Odporność na stres, kreatywność, zaangażowanie, odpowiedzialność, obowiązkowość, terminowość, komunikatywność.
  4. Doświadczenie pracy w administracji samorządowej lub w jednostkach samorządu terytorialnego.

IV. Zakres powierzonych obowiązków i odpowiedzialności na stanowisku:

  1. Prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  2. Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  3. Dokonywanie wstępnej kontroli:
    a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
    b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych
    i finansowych,
  4. Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowo – księgowej Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim ( MGOPS).
  5. Sporządzanie list płac pracowników i zleceniobiorców, naliczanie składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i Fundusz Pracy, sporządzanie dokumentacji w tym zakresie w programie Płatnik oraz przesyłanie elektronicznie do ZUS.
  6. Naliczanie i pobranie podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji i informacji podatkowych.
  7. Prowadzenie rozliczeń składek PPK.
  8. Sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych jednostki,

    9. Sporządzanie różnego rodzaju analiz i sprawozdań w tym do Urzędu   Wojewódzkiego,    Głównego Urzędu Statystycznego,

  1. Sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielanych zamówieniach publicznych,
  2. Opracowywanie planów dochodów i wydatków MGOPS.
  3. Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości, zakładowego planu kont, obiegu i kontroli dokumentów księgowych,
  4. Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia MGOPS.
  5. Współdziałanie z instytucjami zewnętrznymi w niezbędnym zakresie.
  6. Wykonywanie innych zadań powierzonych przez Kierownika MGOPS, nieujętych w powyższych zadaniach, a wynikających ze specyfiki pracy głównego księgowego.

V. Wymagane dokumenty:

  1. List motywacyjny z własnoręcznym podpisem.
  2. CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej i własnoręcznym podpisem.
  3. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje;
  4. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe
    -   świadectwa pracy, jeżeli stosunek pracy trwa nadal – zaświadczenie o zatrudnieniu; 
  5. Podpisane oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu
    z pełni praw publicznych;
  6. Podpisane oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych  oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
  7. Podpisane oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy
    na stanowisku głównego księgowego
  8. Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o treści: ,,Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) Dz. Urz. UE. L z 2016 r. Nr 119/1-(zw. RODO) oraz ustawy z 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) – wyrażam zgodę na    przetwarzanie moich danych osobowych przez komisję przeprowadzającą Konkurs na kandydata na stanowisko Głównego Księgowego w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim w zakresie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia w/w konkursu”.
  9. Podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej dotyczącej
    sposobu przetwarzania danych osobowych przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim (klauzula informacyjna – przeprowadzenie konkursu na kandydata na wolne stanowisko urzędnicze).

        

Kserokopie dokumentów wymienionych w punktach 3 i 4 muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem. Dokumenty wymienione w punktach 1 i 2 oraz oświadczenia wymienione w punktach 5 - 9 muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem. Kandydat może być zobowiązany do okazania, w wyznaczonym terminie, oryginałów dokumentów o których mowa w pkt. 4 pod rygorem wykluczenia.

VI. Miejsce i termin składania dokumentów:

Kandydaci są zobowiązani do złożenia dokumentów wymienionych w pkt. V w zamkniętej kopercie, na której należy umieścić tytuł postępowania: ,,Nabór na stanowisko głównego księgowego w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim”.
Na kopercie nie należy umieszczać żadnych innych informacji. Dokumenty należy złożyć
w siedzibie Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim,
ul. Słoneczna 32, osobiście lub listownie na adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, 88-230 Piotrków Kujawski ul. Słoneczna 32,   do dnia 18 lipca 2025 r. do godz. 13.00 (decyduje data wpływu do MGOPS). Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Nie ma możliwości przekazywania dokumentów drogą elektroniczną. Aplikacje, które wpłyną do MGOPS w Piotrkowie Kujawskim po wyżej określonym terminie, jak również niespełniające wymogów formalnych zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydat może zdecydować, czy w wypadku, gdy jego aplikacja nie zostanie przyjęta dokumenty powinny zostać odesłane na wskazany przez niego adres. W tej sprawie należy złożyć pisemne oświadczenie.

 

Pozostałe zobowiązania:

Konkurs na stanowisko głównego księgowego w Miejsko-Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim ma charakter dwustopniowy:

  1. Kwalifikacja formalna – sprawdzenie czy kandydat spełnia wymagania formalne,
  2. Kwalifikacja merytoryczna – rozmowa kwalifikacyjna w okresie do 5 dni od upływu terminu składania ofert, osoby spełniające wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomione o II etapie postępowania listownie lub telefonicznie o ile wskażą numer telefonu do kontaktu w dokumentach aplikacyjnych.

Informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej BIP Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim:

www.bip.mgops.piotrkowkujawski.pl.

 

 

                                                                      Alicja Wójcik
                                                                      Kierownik
                                                                      Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
                                                                      w Piotrkowie Kujawskim

                                                                                                                        

czytaj więcej

Informacja

Uprzejmie informujemy, że w dniu 20 czerwca 2025 r. ( piątek ) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim będzie nieczynny.

                       Kierownik Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Piotrkowie Kujawskim

                                                                     Alicja Wójcik